zaterdag 13 augustus 2011

BBS Velgen

Ik heb voor de racer 3 setjes velgen. Een setje Melbers waar de straatbandjes op liggen, een heel net setje BBS Mahle velgen met de slicks waar ik altijd op rij en nog een setjes BBS Mahle die in nogal slechte staat zijn en waar de reserve slicks op liggen.
Ik vond de BBS Mahle al heel lang een erg mooie velg en ik was altijd blij als ik ze weer onder de auto kon leggen. Het past gewoon perfect bij de auto. En aan het einde van de dag moesten dan toch de 'mindere' Melbers er op. Aangezien ik de 2de set BBS Mahle eigenlijk nooit gebruikte (ik nam er zowiezo maar 2 mee naar een clubdag) lagen ze het grootste deel van de tijd maar stof te happen en dat was toch wel zonde van die velgen. Dus maar besloten om ze te laten stralen en opnieuw te laten poedercoaten. Dan kon ik daar voortaan m'n straatwielen op leggen en staat de auto dus altijd op dezelfde soort wielen. En da's ook wel leuk!






Zo slecht zagen sommige er uit. Ooit was de rand gepolijst, de laatste jaren was de rand verneukt.
Nadat ik 1 velg heb laten richten zijn ze alle 4 een paar dagen naar Sioss geweest voor een nieuwe coating.
Daar is een klein wonder geschiet want ik herkende de velgen bijna niet terug! Gewoon prachtig hoe ze er nu uit zien!





Na nog een keer de verkeerde bandemaat besteld te hebben kwamen eindelijk ook de nieuwe bandjes binnen zodat ik misschien met de regen ook een keertje normaal kon rijden :D
En dan is dit het resultaat!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten