dinsdag 7 mei 2013

Zandvoort 26 April 2013

Op 26 April organiseerde de BDD weer een clubdag op het mooie circuit van Zandvoort. De hele week was het al prachtig weer dus dat beloofde veel goeds! Dus op donderdag vol goede zin vertrokken naar Zandvoort waar het bij aankomst nog altijd prachtig weer was.
Bij aankomst even met iedereen zitten kletsen en wat later vast de auto klaar gemaakt, remmen vervangen, Toyo's gemonteerd, nummerplaten gewisseld en de nieuwe koplamp kapjes gemonteerd.
De volgende ochtend nog even samen met Dik de Bas Roos streamer op de voorruit geplakt.



Helaas begon het tijdens het keuren van de auto's te regenen en is het ook niet meer droog geworden... Zoveel geluk als dat we een maand eerder op Spa hadden, zoveel pech hadden we vandaag...
De hele ochtend dus de auto maar lekker binnen laten staan, rijden in de regen is niet zo mijn ding namelijk.. Tegen de middag leek het wat lichter te worden en regende het iets minder hard. Dus toch maar voorzichtig naar buiten gegaan om te kijken of het een beetje te doen was. Na 2 volledige rondjes maar weer binnen gekomen aangezien ik vaker dwars gestaan had dan dat ik rondjes gereden had... Niet echt heel veel zin om de auto in elkaar te rijden met dit weer.
Rond 3 uur nog maar een keertje naar buiten gegaan, maar ook dat was geen succes. Hugenholtz was spekglad en Audi-S leek wel een sjoelbak. Dus ook nu maar na 1 volledig rondje naar binnen gekomen.
In de regen rijden is niet echt mijn ding, dat bleek wel weer...
Toevallig zijn er nog wel wat foto's gemaakt door de huisfotograaf van de BDD van de schaarse momenten dat ik op de baan te vinden was.




Ook Joost van Autosport-media heeft 1 foto van de Touring geschoten:


Ondanks het weer was het een gezellige dag, maarja... daarvoor schrijf ik me eigenlijk niet in voor een clubdag :P
Op 14 Juni gaan we weer terug naar Zandvoort om het gebrek aan rijtijd goed te maken! Ik heb er nu al zin in!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten